Пошуковий запит: (<.>A=Воротникова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Воротникова І. П. Створення освітніх електронних ресурсів [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_3_19
|
2. |
Воротникова І. П. Професійний розвиток вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(2). - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15(2)__22 Розкрито модель професійного розвитку вчителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Проаналізовано процес індивідуалізації професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін засобами ІКТ для професійного розвитку.
|
3. |
Ковальчук В. І. Моделі використання елементів дистанційного навчання в школі [Електронний ресурс] / В. І. Ковальчук, І. П. Воротникова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 60, вип. 4. - С. 58-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_60_4_7
|
4. |
Воротникова І. П. Умови впровадження відкритого он-лайн навчання в післядипломній педагогічній освіті [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2016. - Вип. 53. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2016_53_10
|
5. |
Воротникова І. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті [Електронний ресурс] / І. Воротникова. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2015. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2015_1_3
|
6. |
Воротникова І. П. Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2016. - Вип. 2. - С. 103-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2016_2_10
|
7. |
Воротникова І. П. Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2018. - Вип. 4. - С. 96-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2018_4_13
|
8. |
Воротникова І. П. Використання інструментів LMSMoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2017_3_22
|
9. |
Воротникова І. П. Е-навчання асистентів учителів у післядипломній педагогічній освіті [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова, Н. В. Заєркова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 66, № 4. - С. 231-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_66_4_21
|
10. |
Воротникова І. Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / І. Воротникова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 3-4. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2018_3-4_5
|
11. |
Воротникова І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті [Електронний ресурс] / І. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2019. - Вип. 6. - С. 101-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2019_6_14
|
12. |
Воротникова І. Використання додатків go-lab для організації дослідження в умовах електронної співпраці вчителів та учнів [Електронний ресурс] / І. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2019. - Вип. спецвип.. - С. 405-417. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2019_spetsvip
|
13. |
Морзе Н. Опис цифрової компетентності педагогічного працівника (проект) [Електронний ресурс] / Н. Морзе, О. Базелюк, І. Воротникова, Н. Дементієвська, О. Захар, Т. Нанаєва, О. Пасічник, Л. Чернікова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2019. - Вип. спецвип.. - С. 1-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2019_spetsvip
|
14. |
Воротникова І. П. Досвід використання е-підручників і електронних засобів навчального призначення в умовах цифровізації загальної середньої освіти України [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 71, № 3. - С. 23-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_71_3_5
|
15. |
Морзе Н. В. Модель ІКТ компетентності вчителів [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, І. П. Воротникова // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 10. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2016_10_3
|
16. |
Воротникова І. П. Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2023. - Вип. 15. - С. 18-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2023_15_4
|
17. |
Воротникова І. Професійний розвиток вчителів для забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни в Україні [Електронний ресурс] / І. Воротникова // Освітологічний дискурс. - 2023. - № 4. - С. 7-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2023_4_3
|